Producten
Blijf op de hoogte




Aanmelden
85f305b193ab7939fd0fea53ec3670bf.jpg

                                                     
                        Informatiedesk Bazaaro.nl 
 

Vraag: Ik heb een product besteld maar is niet meer leverbaar, wat nu?

Antwoord:
Door omstandigheden kan het voor komen dat er een voorraadverschil bestaat bij de leverancier
waardoor een product uiteindelijk niet meer leverbaar is. Omdat deze bijvoorbeeld EOL (End Of Life) is.

In dat geval zullen wij u hierover informeren en vervolgens ons best gaan doen om u een alternatief
product aan te bieden. Hierbij houden wij natuurlijk rekening met de specificaties van het eerder door
u bestelde product en tevens houden wij rekening met de prijs. 

Mocht het door ons gekozen alternatief niet bij u in de smaak vallen kunt u ten alle tijden zelf een
alternatief uitzoeken op onze website. Of we storten het door u vooruitbetaalde bedrag terug op uw
rekening!

..........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Krijgen jullie een bepaald product nog binnen?

Antwoord:
Wij proberen bij producten die enige tijd out of stock zijn te vermelden wanneer we het weer verwachten.
Staat het er niet bij, of zoek je een product dat überhaupt niet in onze shop staat: mail naar
info@bazaaro.nl en dan proberen we uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

..........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Ik heb mijn bestelling gedaan, maar ik wil deze graag annuleren. Kan dat?

Antwoord:
Indien de bestelling nog niet is verstuurd dan kan dit zonder problemen. Mail zo spoedig mogelijk
(voor 17:00) naar info@bazaaro.nl met vermelding van je ordernummer, zodat wij je bestelling kunnen
annuleren en storten indien van toepassing het betaalde bedrag terug.

..........................................................................................................................................................................................................
Vraag:  Mijn bestelling is binnen gekomen, maar ik heb een foutief product ontvangen. Wat nu?

Antwoord:
Uiteraard is ons streven om bestellingen foutloos te verwerken, maar vergissen is menselijk. Mail naar
info@bazaaro.nl onder vermelding van je ordernummer, en meld welk product je hebt ontvangen en welk
product dit had moeten zijn. We lossen het dan zo spoedig mogelijk op zodat je toch nog kunt genieten
van het juiste product.

...........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Antwoord:
Mocht u vijf werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw product nog niet ontvangen hebben dan kunt u
contact opnemen met onze klantenservice. Indien het product al bij ons verzonden is kunt u contact
opnemen met PostNL op telefoonnummer +31 (0)582-33 33 33.

...........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Kan ik artikelen ruilen?

Antwoord:
Als u ontevreden bent over een artikel dat geleverd is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice
Als het gaat om food(levensmiddelen) artikelen, deze kunnen we helaas niet ruilen
i.v.m. hygiëne en voedselveiligheid. Indien betreft non-food artikelen, deze kunnen in overleg met de
klantenservice binnen 14 werkdagen na ontvangst, omgeruild worden. Wij nemen het artikel dan bij
uw volgende bestelling weer retour en wordt het bedrag met u eventueel verrekend. 

..........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Ik zou graag meer informatie willen over een product. Waar kan ik dat vinden?

Antwoord:
Uiteraard kunt u mailen naar info@bazaaro.nl en dan proberen wij uw vraag zo goed mogelijk te
beantwoorden. Daarnaast zijn YouTube en blogs altijd een bijzonder goede bron van informatie.

..........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Hebben jullie een winkel/showroom waar ik de producten kan komen bekijken?

Antwoord:
Op dit moment hebben wij geen winkel/showroom. Dit behoort zeker wel tot de plannen, dus
hopelijk kunnen we in de toekomst hierop een ander antwoord geven.

..........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Hoe kan ik betalen?

Antwoord:
I-Deal
U kiest bij Selecteer een betaalmethode de Betaalmethode "I-Deal"
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het
systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik
te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te
maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank
dan kunt u direct met iDEAL betalen.

U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.
Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
 
Bancontact/Mister Cash (online betalingen in België)
Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van
uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder
dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Betalen met
Bancontact/Mister Cash is heel eenvoudig en snel. Uw aankopen zijn in een paar seconden
betaald. U kiest in de kassa voor betalen via Bancontact/Mister Cash.

Vooruit per bank betalen
U kunt ervoor kiezen om het totaalbedrag via een overschrijving over te maken aan
Yalvac Webshopexpress (bazaaro.nl). U dient dan zelfstandig de betaling te voldoen via
internetbankieren of via een schriftelijke overschrijving. Wanneer u voor deze betaalmethode kiest,
dan krijgt u alle betaalgegevens per e-mail aangeleverd. Voor een betaling die vooruit per bank
geschiedt betaalt u niks extra. De verzendkosten betaalt u alleen indien dit van toepassing is.
Vermeld altijd het factuurnummer! 

Vooruitbetalen is een veilig manier van betalen die geen extra kosten met zich meebrengt.
Wel zal het bedrag één of meerdere dagen onderweg zijn voordat het bij Serhad van der Zee
(bazaaro.nl) wordt bijgeschreven. Dit kan een vertraging opleveren in de levertijd van uw bestelling.
Zodra de betaling binnen is ontvangt u hiervan een bevestiging en wordt diezelfde
dag – mits op voorraad- uw bestelling verzonden.

Onze Bankgegevens:
Bank: RABOBANK
Plaats: Barneveld
Bedrijfsnaam: Serhand van der Zee
Rekeningnummer: 01 70 29 56 72
IBAN-nummer: NL22RABO-0170295672


Overboekingen vanuit het buitenland: 
RABOBANK The Netherlands
BIC: RABONL2U
IBAN: 
NL22RABO-0170295672
..........................................................................................................................................................................................................
Vraag: Mijn vraag staat er niet tussen

Antwoord:

Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. Je kunt ons ook
bereiken via e-mail info@bazaaro.nl 

Alle prijzen zijn incl. BTW!